Star Wars blog

HTML

Friss topikok

  • Swmaster: Kamino: A verseny elkezdődött! kamino.gportal.hu Jelentkezz te is a Star Wars-os webszerkesztők ve... (2011.10.22. 08:40) OFF rész!
  • Plokoon: Cső. Azt nem tudod, hogy lesz e ps2-re is? (2010.09.22. 21:07) Star Wars: The Force Unleashed 2 - Lesz demó
  • Eszchan: Sziasztok! Kicsit megkésve ugyan, de szeretném megköszönni, hogy megemlítettétek a Jedi Rendet, m... (2010.09.20. 16:01) A 3. évadról... (Part 5) - 1. hivatalos videó
  • mpsith: Üdvözlet! Nem akartok társoldal lenni? www.sithveblap.eoldal.hu/ (tom, azt hogy ,,veblap" w-vel ... (2010.09.12. 16:43) Szavazás!
  • Commander Bly: megköszöném:D (2010.09.03. 21:28) Hiba
Főoldal Off Chat

Star Wars blog

Ezzen a blogon minden megtalálható a star wars-ról ami csak kell.

Chat

Szavazás

Utolsó kommentek

  • Swmaster: Kamino: A verseny elkezdődött! kamino.gportal.hu Jelentkezz te is a Star Wars-os webszerkesztők ve... (2011.10.22. 08:40) OFF rész!
  • Plokoon: Cső. Azt nem tudod, hogy lesz e ps2-re is? (2010.09.22. 21:07) Star Wars: The Force Unleashed 2 - Lesz demó
  • Eszchan: Sziasztok! Kicsit megkésve ugyan, de szeretném megköszönni, hogy megemlítettétek a Jedi Rendet, m... (2010.09.20. 16:01) A 3. évadról... (Part 5) - 1. hivatalos videó
  • mpsith: Üdvözlet! Nem akartok társoldal lenni? www.sithveblap.eoldal.hu/ (tom, azt hogy ,,veblap" w-vel ... (2010.09.12. 16:43) Szavazás!
  • Commander Bly: megköszöném:D (2010.09.03. 21:28) Hiba
  • Utolsó 20

A 3. évadról... (Part 1) - Információmorzsák

2010.07.02. 13:58 :: kav12

Sziasztok!

Bocs, hogy mostanában nem tudok jönni, de alig van friss. Viszont most hoztam, mégpedig argu segítségével. Beszélgettünk kicsit chaten (nem itt), és mondta, hogy vannak információi a 3. évadról. El is árulta őket. De azt, hogy honnan, azt vagy nem akarja, vagy nem ért rá. De most csak ennyi van ;)

Szereplők:

Ahsoka, Padme, Anakin, Yoda, Cad Bane, Ziro, Jabba, Aurra Sing, Shaak Ti, Rex, Cody, Organa, új klónok, Organa felesége

Nos, ebből az derült ki, hogy Aurra túlélte, és az idő is megy tovább, mivel új klónok lettek. Ezt a trailerből is megtudhatjuk :P Viszont én nem láttam se Organát, sem a feleségét, tehát máshonnan juthatott ezekhez az infókhoz argu. Ashoka, Padme, Anakin, Yoda, Rex, Cody alap, és még Obi-Wan meg Grievous is lesz benne, az biztos ;) Jabba, Ziro, Cad Bane... ők egy külön csoport. Aurra talán Ashkoán akarja megbosszulni, és végre használja a régi jedi-erejét, mivel régen padawan volt, és gyötrelmes álmokat küld Ashoka fejébe. Szerintem Ventresst sem hagyják ki a buliból :P Shaak Ti, új klónok is lesznek, és ennek örülök, legalább egy rész a fejlődésről szól. Organa és felesége...

Továbbá valahol olvastam (én, kav12), hogy Ziro és Cad Bane elrabolja C-3PO-t. Lehet, hogy váltságdíj kell, lehet, hogy infókat gyűjtenek, de lehetséges, hogy kémet csinálnak belőle xĐ Előttem van a kép...

Anakin és Padme egy szobában beszélgetnek elmélyülten, mikor a kém-C-3PO belép, és kérdezi, hogy kell-e valamit segíteni neki. Azok mondják, hogy nem, erre C-3PO kimegy, és aggodalmasan, idegesen (tehát a szokásához híven) üzen gazdáinak, hogy:

 - Ezek nem akarják, hogy bent legyek, Bane úr! Jaj, Tervezőm!

xĐ de ez csak az én elképzelésem...

Mondok még valamit, de ezt már biztos nem hiszitek el, pedig igaz :S Én is terveztem olyat a Star Warsos regéynembe, hogy elrabolják C-3PO-t, de lehet, hogy a TCW-be raktam volna bele... de most már azt is elvetettem... :S Lehet, hogy Lucas, vagy a Lucas Animation figyel engem, és ellopja az ötleteimet? xĐ

Mára ennyit akartam...

Üdv,

kav12

 

Ui.: ez a két tervezett rész/ötlet tényleg igaz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://starwars-clonewars.blog.hu/api/trackback/id/tr622125287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása